Tretman aparatom za lečenje alergijskog rinitisa i hroničnog sinusitisa

Cena tretmana aparatom za lečenje alergijskog rinitisa i hroničnog sinusitisa: 1.000 din. po primeni.

Zakažite tretman aparatom za lečenje alergijskog rinitisa i hroničnog sinusitisa u našoj ordinaciji putem:
Telefona: 063320820
Svakog dana osim nedelje od 9h do 20h.

Ili pošaljite email: [email protected]
Kada god Vam odgovara.

Naša kardiološka ordinacija, Sveti Kuzman i Damjan, se nalazi na adresi:
Gornjogradska 7i, Zemun.

Šta je tretman aparatom za lečenje alergijskog rinitisa i hroničnog sinusitisa?

Tretman aparatom za lečenje alergijskog rinitisa i hroničnog sinusitisa predstavlja savremeni pristup u medicini kojim se ciljano utiče na uzroke i simptome ovih stanja.
Osnovna ideja iza ovog tretmana je korišćenje specifičnih talasa koji mogu da prodru u tkiva i izvrše pozitivan uticaj na inflamatorne procese i alergijske reakcije.
Aparat je dizajniran tako da maksimalno olakšava simptome kao što su zapušen nos, kijanje, svrab i osećaj pritiska u sinusima.

Zašto se radi?

Nastao je kao odgovor na potrebu za efikasnijim i bržim načinom lečenja alergijskog rinitisa i hroničnog sinusitisa, koji su uobičajeni i često dugotrajni zdravstveni problemi.
Osim toga, teži se smanjenju upotrebe lekova, posebno onih koji mogu izazvati neželjene efekte pri dugotrajnoj upotrebi, kao što su kortikosteroidi i antihistaminici.
Krajnji cilj je pružanje brzog olakšanja simptoma, ali i dugoročnog poboljšanja kvaliteta života pacijenata.

Tretman aparatom za lečenje alergijskog rinitisa i hroničnog sinusitisa

Kako se vrši tretman aparatom za lečenje alergijskog rinitisa i hroničnog sinusitisa?

Proces obično uključuje postavljanje aparata u nosne prolaze, gde emituje talase koji deluju na tkiva.
Tretmani mogu biti kratkotrajni, ali se ponavljaju prema specifičnom rasporedu.

Koje su prednosti tretmana aparatom za lečenje alergijskog rinitisa i hroničnog sinusitisa?

Prednosti tretmana aparatom za lečenje alergijskog rinitisa i hroničnog sinusitisa uključuju smanjenje zavisnosti od lekova, brzo olakšanje simptoma, poboljšanje protoka vazduha kroz nosne prolaze, smanjenje upala i mogućnost za smanjenje učestalosti i težine budućih alergijskih reakcija i infekcija sinusa.
Ovakav tretman može poboljšati opšti kvalitet života, omogućavajući pacijentima da bolje spavaju, imaju manje problema sa disanjem i sveopšte da se osećaju bolje.