Visok pritisak

br. pregleda: 2.07K

Pozdrav,moj otac(67)boluje od nedostatka vitamina B12 kao i od parkinsonove bolesti pa samim tim ima nizak pritisak.Pre 5 dana mu se dogodilo da mu je pritisak skocio na 160/100 tačnije prvo je bio 138/80 (otprilike).Kasnije se i on sam uplasio pa je bio visi,popio je pola bromazepama i jos jedan lek,to su inace lekovi moje babe mi smo se uplašili i dali mu lekove.Ovih 4 dana mu je pritisak,kao i uvek,bio nizak pa cak i 88/56.Danas,tj.veceras oko 21:10 je imao pritisak 160/85(ispusio je cigaru 10 minuta pre toga)ja sam se prepala i samim tim njega uspaničila pritisak je isao cak do 185/100.Ponovo je popio bromazepam i isti lek za pritisak(tritace).Moje pitanje je da li bi trebao da se javi kardiologu i koji je mogući uzrok ovakvog stanja?

Dr Slobodan Gajić Odgovorio na pitanje 07. 01. 2022.

Skok pritiska je posledica godina zivota I potrebno je da se Javi kardiologu radio odredjivanje redovne terapije jer tokok skokova pritiska moze doci do infarcts myocarda Ili sloga

Dr Slobodan Gajić Odgovorio na pitanje 07. 01. 2022.
Kliknite ovde da se vratite na odgvor