Stezanje u srcu

br. pregleda: 174

Pozdrav.Imam 17 godina i dijagnostikovana mi je anksioznost.Zbog te anksioznosti imam tahikardiju koju je neurolog video na EKG-u i prepisao mi lek „Propanol“.Na predlog psihijatra prestao sam da pijem taj lek.Dve nedelje nakon neuzimanja leka primetio sam stezanje u predelu srca.Već 5 dana me srce steže s povremenim tahikardijama.Tahikardije su baš česte.Ne osećam nikakvu bol već blago stezanje i nelagodu u predelu srca.Takodje me ledja i levo rame previše bole.Pojačao se osećaj knedle u grlu (pre sam je imao ali nisam obraćao pažnju na nju).Povremeno dišem plitko i imam kratak dah.Najviše me brine stezanje i nenormalno lupanje srca.Krajem marta sam imao endoskopski pregled pre kog su me anesteziolozi pregledali i pre kog sam dao dosta analiza,valjda bi oni nešto videli da nije u redu sa srcem?Takođe sredinom aprila sam bio kod neurologa i tamo mi je rađen EKG valjda bi i tamo bilo viđeno da nešto nije u redu sa srcem?Da li ovo stvarno mogu da budu simptomi anksioznosti?Pošto je imam već duži period,a nikada ovako nešto nisam osetio.Inače nikada nisam imao problema sa srcem.Da li mislite da imam neku bolest srca?

Unselected an answer

Anksioznost moze dati tahikardije koje zatim mogu dati tahikardije i kao posledica toga imate stezanje u grudima.U svakom slucaju bi trebalo posetiti i kardiologa da se uradi who srca i iskljzci prolaps mitralne valvule kao i pwrikarditis.Tachicardije treba resavati jer mogu dovesti do srcane slabost i u svakom slucaju odmah uvedite Propranolol 40 mg 2×1/4 i Xanax 0.25 mg 2×1 i posetite kardiologa sto pre

Edited answer